Toimitus- ja tilausehdot
Kahvi- ja teetilaukset
Mikä on kahvien toimitusaika?
Yksittäin ostetut kahvit paahdetaan kutakin tilausta varten ja lähetetään paahtimolta pääsääntöisesti 2–3 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Tarkemmat paahtimokohtaiset toimitusajat löydät kunkin kahvin yhteydestä. Postin kuljetusaika on normaalisti 2-4 arkipäivää. Kaikki kahvit toimitetaan yksittäin omana pakettinaan.
Suomessa kahvit toimitetaan normaalisti Postin hiilineutraalia Pikkupaketti-palvelua käyttäen. Kahvit toimitetaan suoraan asiakkaan postiluukkuun. Toimitukset ovat seurantakoodillisia.
Kansainväliset toimitukset toimitetaan DHL:n välityksellä herkullisena ja tuoreena suoraan kotiin postiluukusta.
HUOM! 1.3.2022 Vallitsevan tilanteen vuoksi DHL on keskeyttänyt kaikki toimitukset Venäjälle, Valko-Venäjälle ja Ukrainaan toistaiseksi.
Toimitusajat vaihtelevat maittain:
- Ruotsi, Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Alankomaat, Norja ja Puola 3–5 arkipäivää tilauksen lähettämisestä.
- USA, Kanada ja Japani 8–12 arkipäivää tilauksen lähettämisestä.
- Australia, Malesia ja Korean tasavalta 11–13 arkipäivää tilauksen lähettämisestä.
Mikä on teen toimitusaika?
Teet toimitetaan teetoimittajiltamme pääsääntöisesti 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Postin kuljetusaika on normaalisti 2-4 arkipäivää. Kaikki tilatut teet toimitetaan yksittäin omana pakettinaan.
Suomessa teet toimitetaan Postin hiilineutraalia Pikkupaketti-palvelua käyttäen, ja lähetykset toimitetaan suoraan asiakkaan postiluukkuun. Toimituksissa on myös seuranta. Kansainväliset toimitukset toimitetaan DHL:n välityksellä herkullisena ja tuoreena suoraan kotiin postiluukusta. Toimitusajat vaihtelevat maittain.
Toimitatteko kahvia tai tuotteita minun maahani?
Toimitamme kahvia sekä tuotteita kaikkiin Euroopan maihin, sekä pääosin kaikkialle ympäri maailmaa.
TUOTETILAUKSET
Mitkä ovat tuotteidemme toimitustavat?
Ei pikkupaketti tuotelähetykset toimitetaan Asiakkaan postinumeron mukaiseen Postin noutopisteeseen. Saatavilla on myös kotiinkuljetus.
Yli 75€ tilaukset toimitetaan ilman postikuluja Suomessa.
Postipaketti
Lähetys toimitetaan postinumeroasi lähimpään Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin 2-3 arkipäivässä. Postin toimipisteestä lähetystä noudettaessa mukana tulee olla henkilöllisyystodistus. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla. Toimitusmaksu on 6,90-8,90€.
OmaPosti-sovelluksen noutopistepalvelu
Postilla on käytössä automaattinen pakettien ohjaus, joka ohjaa paketit määritellylle noutopisteelle. Tämä edellyttää, että olet määrittänyt noutopistepalvelussa tietyn noutopisteen omalle puhelinnumerolle ja sähköpostille. Huomioithan, että palvelua ei ole käytettävissä Postin pikkupaketeille.
Postin kotipaketti
Voit valita tuotelähetyksille myös kotiinkuljetuksen, jolloin tilaus toimitetaan kotiovelle 2-3 arkipäivässä. Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä sopiakseen toimitusajan klo 9-21 välille. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen myös iltaisin klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä. Kotiinkuljetuksen toimitusmaksu on 12,90-14,90€.
Mikä on tuotteiden toimitusaika?
Tuotelähetysten toimitusaika on pääsääntöisesti 1–2 arkipäivää. Tuotetilaukset pyritään käsittelemään ja lähettämään eteenpäin vielä samana päivänä, tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.
PALAUTUKSET
Palautus- ja palautuskäytäntömme on voimassa 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.
Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa.
Useat tavarat on vapautettu palautuksesta. Helposti pilaantuvia tavaroita, kuten ruokaa, kukkia, sanoma- tai aikakauslehtiä ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy tuotteita, jotka ovat intiimi- tai hygieniatuotteita, vaarallisia aineita tai syttyviä nesteitä tai kaasuja.
Muita ei-palauttavia tuotteita:
Lahjakortit
On tiettyjä tilanteita, joissa vain osittainen palautus myönnetään:
Kaikki tuotteet, jotka palautetaan yli 30 päivää toimituksen jälkeen
Hyvitykset
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen {email address}.
Myytävät kohteet
Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa.
Vaihdot
Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@nococo.fi ja lähetä tuotteesi osoitteeseen: Pulttitie 16 B 1, 00880 Helsinki .
Toimituksen palautukset
Tuotteen palauttaminen tulee lähettää postitse osoitteeseen: Pulttitie 16 B 1, 00880 Helsinki.
Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.
Tarvitsetko apua?
Ota yhteyttä osoitteeseen info@nococo.fi hyvityksiä ja palautuksia koskevissa kysymyksissä.